10 August 2010

Ahlan Wa sahlan ya Ramadhan...

Alhamdulillah masih lagi di sini bernafas untuk menghadapi ramadhan yang penuh berkat untuk kesekian kalinya..
Semoga ramadhan kali ini akan memberikan keberkatan kepada kami sekeluarga dan menjadikan kami hamba yang lebih baik daripada ramadhan sebelumnya..Insyaallah..

Ramadhan kali ini adalah yang pertama untuk kami sekeluarga setelah tinggal bersama..berbaur2 rasanya..
Teruja ada, risau pon ada..risau nak masak apa untuk sahur dan berbuka..huhuhu..maklumla ilmu main  masak-  memasak Pn Syuhrah ni seciput jer..kesian kat en suami ler..xpela..asalkan niat nak memajukan diri dan merajinkan diri ke bazaar ramadan  tu ada.=p


moga Allah mudahkan segalanya..ameennn..


ikut perancangan dan perbincangan dengan pengasuh ummar, dia sanggup nak jaga ummar sementara ktorg g traweh kat surau mlm2..tp 2la..bergantung jugak..kot2 dia cancel ker...papepon insyaalah aku nak berusaha bertraweh semampu aku dengan kudrat yg aku ada..dengan IZIN ALLAH S.W.T...

apesal aku rasa sayu je ye menjelang Ramadhan nie..hmm...


Selamat berpuasa untuk semua!

No comments: