29 August 2012

Salam Aidilfitri

Bersiaran dari klinik ni. Bdn jd gatal2 n bibir membengkak. Suami kata dh mcm angelina jolie isteri dia ni.. Sejarah allergy ni mmg dh ada dari kecil. Plg diingati masa darjah 6,jadi kat keningau dulu. Bibir membengkak teruk. Adik aku duk kata mcm negro dah kaksyu dia ni. Kuangsamm betul mat atif tu. Dah lama xjadi. Tup2 pada usia 28 tahun jd balik. Mula kena tahun ni masa pg sarawak utk kenduri kawin adik ipar. Eh,bru perasan..knapa asik jd masa kt kepulauan borneo eh? Kebetulan plak. Hehe
Dipendekkan cite, ini kali keempat utk tahun ni bibir jd bengkak. Bdn jd gatal2 merah2 mcm kelopak garam tu dh xterkira dah.mcm slalu sgt jd. Seriously,hampir setiap hari. Sampai dh xlarat nk telan zyrtec n piriton..

Bgs jgk kena sakit2 gini. Bru ingat mati. Xdela idup nk menongkat langit je. Mcm xlama dh ni. Apa2 pun mati tu kan pasti. Cuma amalan n ibadah aku je very questionable skrg ni. Of kosla blum cukup. Tersangat2la kurangnya. Mungkin ini kafarah utk dosa dosaku. Semoga menjadi insan yg lbh baik di mata Allah.
Salam idulfitri semua. Maaf zahir batin !