07 July 2010

Muhammad Ummar Uwais..

oo..dah pkul 9 lebih tp hero sorg tu duk tergolek lg..ksian anak ummi..ngantok sgt ye..
2la.. smlm pukul 12 lbh baru ummar nak tido..asyik nak memain jer..

aku secara peribadi mmg suka biarkan dia main2 atas lantai..
sbb aku pnah baca kat mana tah yg cakap anak anak ni elok dibiarkan bermain kat lantai..
sangat baik untuk perkembangan dia..tp dengan syarat, lantai kita kenala bersih n selamat untuk dia..tp persoalannya..bersih ke lantai rumah aku nih??ekeke..ntah lorr..

kuartes TNB yang aku duk ni, alhamdulillah ok wp xlah seluas mana..tp kira oraitla utk anak bujang aku tu nak bergolek2 dan main2 toys dia..hehe..

Ummar sangat suka tarik2 alas meja dan brg2 yg dia nampak..ish2 anak ummi ni..
camna umah umah kita nak cantik camni..(cantek ker?huhu)..
Sampaikan kdg2 aku rasa malas nak kemas sbb kalo kemas2 pong,satgi budak tecit ni nak main n selerakkan lagi..boleh dak gitu?

Sudahnya ayah ummar pulang, terkejut tgk umah kami..dan end up nya cam besala aku yg akan sedih kalo tgk dia wat wajah keciwa tgk umah sepahs..huhu.


p/s: masih dalam proses blaja camna nak jadi ibu dan isteri yang baik..

1 comment:

Imaan09 said...

syu, aku penah attend meeting ibu2 menyusu..bincang pasal managing 24hours.. kesimpulannya, semua org pun gtu..kena tahan mata je tgk umah bsepah..tambah ada anak kecik..