Daisypath Anniversary tickers

07 July 2010

Hadiah utk Ummar



Ummar 8 bulan lg dia dh stat berdiri n memanjat2...so aku pon ingatkan dia dah nak berjalan..tp skang dah 9 bulan lbh, Ummar tecit masih lagi suka meniti niti tempat2 yg dia leh gapai...
dan yg bestnya.dia nampak sgt stabil n leh kontrol diri.
aku pon dh mula pasang niat nak belikan dia walker yg bleh tolak2 tu.yg aku berkenan jenama Fisher price la.rege dia dlm RM150++ camtuh kot kalo xsilap.

*pic dari Mr. google

pastuh nak dijadikan citer satu hari tu aku ngan en. hubby g jalan2 kat tesco pastuh jumpe walker model lain yg lebey canggehs juge dr fisherprice.yg ni bleh dijadikan push car..kira 2 in 1 la.

t
tp regenya mak aii..tau2 jela kalo produk Fisher Price ni..brand 2 yg buek mahal tuh..
last2 pusing punya pusing berjaya gaks jumpa brand lain dengan harga jauh lebey murah dengan model yg dekat2 sama..yahOo.....

ni la modelnya...


Ummar mula2 sangat eksaited dpt menda alah ni..
sampaikan ke bilik air pon ada gk bnda ni..

*maaf ye..terpaksa di sensored sdikit di situ..ngee~

*background ada org tgh menyapu



Kesimpulan yg leh aku wat, kira okla benda ni..berbaloi jgla aku beli..Ummar pon leh ride atas push car ni n pusing2 umah ( aku la yg kena tolak.hehe )..walaupun Ummar xfully utilised sgt walker ni sbb dia mcm takut coz tayar dia agak laju bergerak kat lantai tiles aku yg licin tu tp aku rasa ini satu pelaburan utk jangka masa panjang jgk..Insyaallah kalo ada anak lagi pasni lehla adik2 dia plak main..hehe

papapun Muhammad Ummar Uwais anak ummi sayang, ummi harap ummar membesar dgn sehat dan jadi anak dan hamba yg soleh..Insyaallah.. =)

1 comment:

Imaan09 said...

wahh..besh ni..tapi toys dah melambak kt umah..zarip xbagi dah beli..kwang3