03 June 2011

Anak ayah la katakan

Seronok betul aku tgk gambar dua beranak ni..
Lebih kurang je gelagat diaorang
masa aku snap2 candid..
Time ni dorg tgh layan kartun kat tv..

Ummar mmgla kan suka tgk kartun..
Dah nama pon budak2..

Tapi yg bapak budaknya ni sama naik plak..
Haa..jangan tak tahu..ayah ummar mmg penggemar kartun yang tegar..
Hujung2 minggu, mmg kerja berebut channel je ngan dia..

Khusyuk betul tengok 

Sambil makan nugget..yg ni ayah je yg mengunyah

Oh..rasanya time ni tgh iklan kot..dua2 menggigih mengunyah

Sama tapi tak serupa

Tgkla molot ummar tu

Seriusnya..mmg bo layan la kat ummi time ni..


p/s: cuti sekolah ni nak bawak ummar g Cameron Highlands, Bukit Merah dan Zoo Tepeng..ayah ummar dah amik cuti minggu depan Isnin sampai Khamis..yeayy..

5 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

kusyuk sungguh ayah ummar tu ekkk

Fatima Saiful said...

hehe...mmg like father~...wowiii besnyer bercuti!!!!!!!jeles..jeles~

UmmiUmmar said...

Mamasyaza : Kalah anak kan?hehe

Take : Kan?sama betul..
laa..jgnla jelesh..hg cuti
lagiiiii panjang..best!

LIP (^_^) said...

Alahai comel nye muka ummar tgk tb..

UmmiUmmar said...

Lip : comel dan comot bersatu..hehe