Daisypath Anniversary tickers

03 December 2010

Mengenali KAMU dengan lebih dekat

Wah wah wah...pertama kali di tag..haruslah disempurnakan..excited okeh! hehe..thanx ibu 'Aqil..Ada sebabla nak memblog dek kerana ini..

oh..25 fakta yer?meh baca meh..lai lai lai..

  1. Nama penuh.. tu maksudnya kemasyuran ye.=)..Jaafar lak maksudnya air sungai yg mengalir..hehe
  2.  
  1. Eh, masyur ke i ni? fofular ke? Entah le..Tp yg penting skang aku mengajar kat SMKA Al Mashoor (L), Penang. Cikgi Syuhrah.
  2. Cita2 aku dari kecik sbnrnya nak jadik Doktor..xpela xdpt jadik doktor pun..jadik cikgu lagila okey..ramai anak2 murid ingat tau..Semalam pun baru sorg ex student kat Kuala Lipis msg gtau pointer dia kat matriks.Alhamdulillah dpt ok. Terharu gakla..Sebabnya aku SAYANG sgt kat semua anak2 murid aku...

      3. "The failure of a doctor affects one patient but the failure of a teacher affects one generation!" Ni
           antara quote feveret aku..

      4. Adek bradek aku ada 7 orang.4 pompuan n 3 lelaki.aku anak ketiga.Memandangkan abah aku cikgu, 
         majoriti anak2nya juga jadi cikgu..By tahun 2015, akan ada 6 orang cikgu dalam family
         aku..Insyaallah..Okeh, selingan jap gambo keluarga bahagia..hehe




















     

    Semua ada dlm gambor ni..Abah & ma + 7 anak + 3 menantu + 6 cucu..

    6. Yang tepi aku tu suami aku (of kos laa kan =p) yang amat aku sayang(yg ni pon nak ckp ke?hehe.Isteri mana xsayang suami kan..). Mohammad Rifaee bin Ahmad. Dia selalu xpuas hati dgn aku sbb tiap2 kali bila tiba je coti sekolah, aku akan cakap.." Abang wat KPLI nanti eh. .Bleh coti sama2.."

    7. Confirmla dia tanak kan..konon dia cakap wat penat ja dia blajar engineering 4 tahun last2 jadik cikgu..ai abang..gaji cikgu pon sama cam engineer gak tau..hehe...dalam kes aku ngan suami aku lar..engineer lain banyak pitih xpa..hehe


    8. Oh ya..walaupun aku panggil suami aku abang tp hakikatnya aku lagi tua 6 bulan dari dia. Masa sebelum bercinta dulu time mengorat dia slalu panggil aku Kak Syu..hahaha..Apadaaa..

    9.

    10. Walaupun aku dgn suami aku dulu satu sekolah kat SMS Sultan Mohammad Jiwa dari F3 smpai F5,tp kami xpernah bercakap. Dia cakap dulu dia berkenan kat orang lain..ekeke

    11. Result SPM aku dgn suami aku sama. 6 A 3 B...Tapi PMR dia ok lagi. aku 7 A 1 B je.. B tu BM okeh..sampai skrg aku xleh terima kenyataan.Dahla abah aku cikgu BM.nasibla abah aku xmarah...rasanya pemeriksa paper BM aku tuh baru pas gaduh ngan laki dia. Tuh yg aku jdk mangsa..hehe

    oh..apsal rasa dh byk tulis tp baru 11 fakta ...okla..sambung nanti plaks..aci kn..hehe..

    2 comments:

    Fatima Saiful said...

    aik main sambung2 plak??ekekek...boleh laaa...ade reason nk update blog..;)
    wow fakta no 9 mmg berani mati la.hahaha!!!ala, samelaa kite...kenal tuh da lame.tp sebab jodoh tuh tade lagi kan...masing2 suke dgn org lain.muahaha!fakta fakta!
    eh samelaa result PMR kite...tp aku 7A2B.B aku BM+Geo..Arab+BI A plak.aku pon rs cekgu tande kertas aku tengah ade mslh dalaman aa.ekekek~(takleh terima BM bley dpt B).
    ramainyer ahli family syue eh...baru tahu~byklaa plak komen..ok2, love to hear another 14 facts about you!!

    UmmiUmmarMuaz said...

    Wah..take, Arab ko dpt A?terernya!!hehe..ni mesti kes kat umah speaking english n arabic ni..hahaa..ok..lagi 14 fakta nantikan yer..hahaha