Daisypath Anniversary tickers

21 November 2011

Semoga selamat

wah..sudah 37 weeks and 3 days..abg ummar dulu time ini sudah keluar..
so true la lain kehamilan lain caranya..tapi ummi xkesah..Takdir Tuhan dan perancangannya adalah yang terbaik untuk kita..dan alhamdulillah dah start cuti sekolah..boleh berehat lebih sket.
ummar dengan kak aisyah, dua pupunya yg sgt sabar melayan ummar

abang ummar




ayam penyet's hunting time..

ummar yg xsehat, muntah dlm kete (bulan lepas ).ayam penyet kensel!

minggu lepas adalah minggu yg sgt hectic. dgn assignment, presentation yg cukup melelahkan..tapi alhamdulillah berjaya disiapkan. hari sabtu lepas juga pertama kali rasa sakit kontraksi yang ketara datang.sampai cuak juga ayahnya. takut xsempat nak attend majlis pertunangan adik kesayangan.. tapi lepas setengah jam, ianya menghilang dan hanya berulang sekali sekala sahaja dalam masa 2 hari ni. barang2 persiapan menghadapi bayi baru pun dh selamat ada dalam boot kereta. 3/4 ruang penuh dgn barang2 adik baby. dan alhamdulillah juga selamat sampai ke alor setar ptg sabtu dan dapat berkongsi saat2 manis pertunangan adik ipar yg berlangsung smlm..Tahniah adik an..tahun depan ke Sarawak la pula kita ye! ;)



Insyaallah mlm ni lepas tgk match indon-malaysia atas permintaan suami, barula kami akan berangkat dari penang ke sungai petani. menunggu kelahiran di samping bonda dan ayahanda..insyaallah plan bersalin di hospital yang sama dengan ummar dulu..dan dgn doktor yang sama..dan mungkin kali ni amik epidural jugak mcm dulu...kuang kuang kuang..yang tu xsure lagi..hehe

apapapun semoga Allah mempermudahkan segalanya..Amin..

4 comments:

LIP (^_^) said...

Semoga selamat dan dipermudahkan segalanya

whiteapple said...

Syu, semoga selamat dan dipermudahan segala urusan. InsyaAllah, Congratulation in advance ok ^_^. Umar jadi abang long la lepas ini.

Fatima Saiful said...

Nanti jgn lupe sms yer once dah bersalin...moga dipermudahkan semua...amin~

UmmiUmmarMuaz said...

lip : tq...amiin..ya, semoga
dipermudahkan..

Nuris : aah..jadi abanglong/abg caq!
hehe..tqvm nuris..muaaahh

Take : Insyaallah k..thanx take!