10 May 2011

Ammar dan Amir


Abang ipar aku, abang caq sambung belaja kat Jepun sejak hujung 2009 lagi..
Mengikut jadual,sepatutnya ujung tahun ni baru depa satu family akan balik Malaysia.
Tapi memandangkan gempa bumi yang melanda Jepun ritu, depa antara orang Malaysia yang
terpaksa meninggalkan bumi Jepun atas faktor keselamatan..

So, bulan April ritu depa sampai Kedah..
Kami sekeluarga pon balik ke kampung.
Rindu sangat dah dengan si kembar Ammar dan Amir..
Especially en. hubby la..since dorang tu anak buah pertama dia..
Ummar pon sempat jumpa kejap ja dulu..
sebab masa tu dia kena tahan wad 2 minggu sebab jaundis..

En. hubby zaman bujang..


Masa ni baru2 lagi kat Jepun..
Dah besar dah..

Reunion sesama sepupu

Amir, Ummar dan Ammar
Dan yang bestnya, Ummar dapat souvenirs dari  Mak Caq n Pak Caq..

dapat kasut ni.TQ ya..

dan setelah di deko2 oleh ummi dan ayah..jadilaa begini..

Kiri kanan xberapa nak balance...haha

Dan dapat jugak baju katun anpanman..kata kak ipar aku ,katun ni glemer kalo kat jepun..
Suami pon citer yg dia dulu pon suka tgk katun ni..aku lak xpnah tahu wujud katun ni..hehe

Seronok nya dapat baju

Haipp..Cover cover la sikit sayang..=D


Okeeyla..Pakcik, Makcik dan Adik Ummar xsabar nak jumpa Abang Ammar Amir lagik pasni..Hope to see both of you soon..




No comments: