Daisypath Anniversary tickers

25 October 2010

Panjang Umurnya..

Salam..

Sunyi sungguh laman aku nie..nak wat camna..
tuan dia yg malas ni jarang2 jenguk..bz la kengkononnya kan..hehe ~cliche..=p
start masuk bln oktober, mmg akan rasa cam pantas je masa berlalu..
pejam celik..tau2 dah nak kena set azam taun baru la sgt..
syllabus taun ni utk bdk2 yg aku ngajar pon dah habes dari bln lepas lagik.
lega perut rasa..fuuh...

sejak cuti raya haritu, tiap2 hari sabtu ada je keje..hoh..penat wey..
terkocoh2 ke sana sini.. mau kurus aku nanti..hehe *mimpi*

15 Oktober lepas besday en hubby.excited aku tunggu dari bulan sept lagik..
mcm2 planning sbnrnya...konon2 nak tempah cupcakes buh edible image arsenal la kat sini..
nak selebret mkn tmpat spesel la n mcm2 lgk..hehe


Last2 aku beli 1 slice cake SR + pretzel Auntie Annes 4 ketui + Pizza Tuna RM 4.79 kat La boheme..
Tu jer..Malam 14 Okt tu 3 beranak dok mkn mengadap sambil bersila..
Wish2 Hepy Besday, wish loving2 bagai then tido..
Sok paginya kul 645pg b drive g skolah aku senyap2 g letak Kad Besday 2 keping ( 1 dari aku, 1 dari Ummar) ngan sekotak hadiah kat atas dashboard kete..

Dalam kul 725 en hubby cayunk kol

Dia:  Syu dah sampai sekolah lum ?
Aku : Dah. Baru pas punch. Dah bertolak syg?
Dia: Blum.baru masuk keta. Ni syu wat seprise kat abg ka?
Aku : Oo..dh tgk la ni..terharu dak? *sambil senyum2 bangga*
Dia : Tu la..mcm terharu jgk..*sambil kesat2 air mata* (teet..yg ni aku tipu!=p)
Aku : Dah baca kad Ummar?dia yg tulis conteng sendiri tau...
Dia : Heee...;) *suara bahagia*
............................................................................................................




Ya Allah ya Tuhan kami..
Lindungilah dan peliharalah suami kesayanganku Mohammad Rifaee bin Ahmad..
Kurniakan kepadanya  kesihatan yang baik,
limpahan rezeki dan nikmat,
hati yang tenang dan tenteram, 
lapangkanla dadanya,
dan berikan hanya yang terbaik buatnya..

Jadikanlah suamiku hamba yang taat kepada Mu,
Sayang dan kasih kepada Mu,
Sayang dan kasih kepada ibubapanya,
Sayang dan kasih kepada ibubapa mertuanya,
Sayang dan kasih kepada isteri dan anak-anaknya..

Amin ya Rabbal alamin...






No comments: