07 October 2010

Buas ker anak ummi ni?

Aiseyman..td pengasuh ummar tibe2 cakap..

"ummar buas sgt la la ni"..huhu..sentap kejap aku dgr intro dia ptg td..buas ni kalo org utara ckp merujuk kepada perlakuan yg xreti duk diam..kalo bahasa positifnya...aktif la...

"pastuh duk tarik rambut Awal je hari ni" 

kecik hati hokey kalo tibe2 dgr org kata kat anak kita camtuh..mule la kpala hotak aku ligat dok pikir alternatif nak hantar ummar kat lain plak..mmgla dia xda ckp xmo jaga ummar dah..tp aku ni yg sentap lebey..

yerla...nada dia ckp tu bunyik cam org putus asa n mengeluh..mcm xlarat sgt dh nak melayan anak bujang aku..mau xresah aku dibuatnya..


huwaaaaaaa..nak nanges aa camnih..
buas sgt ke hero aku nih kat umah dia?
bila duk umah ngan aku ok jek aku rasa..
still in control la..

adoyai..

3 comments:

Imaan09 said...

aku ari2 pengasuh gtau imaan cmana arini, klu baik gtau baik, klu mengada, dia gtau terus terang..rilek laa beb..
bab anak2 ni, klu kita ikut ati, bleh terasa2, pastu bleh gaduh2..hehe
lg pun budak2, mmg laa lumrah gtu..
buas pun ummar tetaaappp comeeeii

zuarcity-shop said...

salam ziarah...jemput laa ke blog siti

UmmiUmmar said...

Lea: tu la..mmg bs dia jenis yg berterus terang..suka jgk aku sbnrnya..cuma nada baru2 ni yg dia guna agak kurg seswai..mcm xlarat beno nak menjaga bunyiknyer..huhu..papapon hope things get under control..at least for the time being..hihi