Daisypath Anniversary tickers

17 April 2011

Emm..

Kalau ikutkan kiraan sendiri, kandungan sekarang dah masuk 6 minggu. Tapi setakat ni mmg xada alahan langsung. Dulu masa pregnantkan Ummar ada jugak rasa mabuk sikit2. Cuma xmahu dilayankan sangat masa tu sbb tinggal berjauhan dari family n hubby. Especially masa nak berus gigi pagi2..mmg rasa nak termuntah je. Itu yang buat aku pelik sikit kali ni.

 Langsung tiada. Bukannya aku mintak. Sebenarnya sangat bersyukur.. Cuma felik sedikit. Mmg takda gaya org mengandung kata suami.  Cuma cepat rasa penat dan letih . Setiap kandungan tak sama, itu yang aku selalu dgr daripada ibu2 yang dah ada ramai anak. Setakat ini, itulah penjelasan yang paling boleh diterima.

Cuma kerisauan tu ada jugala rasa kadang2..Tambah2 aku lum g check kat klinik. Tapi sana sini aku dah bagitau yang aku pregnant Cuma periksa sendiri di rumah saja. Hubby pesan tunggu dia balik kursus baru pg check sama2. Insyaallah semoga tiada apa2 dan bayi sihat-sihat saja :)
  
Inila dia kerja dua beranak semasa ketiadaan ayah..

Bestfriend ummi ni
Bergambar solo


Aksi xmenahan.mahu menerkam!


No comments: