Daisypath Anniversary tickers

14 November 2010

Kagumnya aku..

Sumpah!...aku tersangatla kagum dan tabik kepada mereka2 ini...


  • ibu bekerja yg menyusui anak sepenuhnya..mmg kagum siot..sbb aku tahu banyak cabaran dan pengorbanan yg depa terpaksa lalui demi memberikan yg terbaik kpd anak yg tersayang..

  • ibu mengandung yang berjauhan dengan keluarga dan suami tersayang...oh yg ni aku penah rasa..sbb tu kagum..;) 

  • ibu dan anak yg jauh dari suami dan keluarga kerana tuntutan kerjaya..huhu..sedihnya membayangkan..nasibla aku dh dpt tukar once ummar lahir..rejeki ummar uwais la tu..ummi numpang aja..

Tapi semua yg berlaku pasti ada hikmahnya..macam yg jauh dari suami dan keluarga tu, aku sgt pasti yg ibu dan anak akn mempunyai bonding yg sgt utuh..dan mereka juga pastinya akan menjadi insan yg physically n mentally strong..tambah2 si ibu..sbb mmg harus jadi-strong-walau-macam-mana-pon. dan si anak la yg jd pembakar dan penguat semangatnya..mereka harus redha dan yakin bahawa ini adalah yg terbaik buat mereka..kerana ALLAH MAHA MENGETAHUI.. 

No comments: